Photo Galery

please copy if you are interested in it and share with your friend.- Ad min

pelurubn.jpg

coverbukusiapaberhak.jpg

gse_multipart21838.gif

Banner

2.jpg

13 Responses

  1. Dato’ Seri Anuar Ibrahim yang amat sesuai mengantikan Pak Lah. Beliau merupakan tunggak utama Barisan Alternatif.

  2. Najib- Altantuya…Scorpene…
    Ku Li – kes BMF lama dulu….tumbangnya Bank Bumiputra …rescue package dari Petronas..

    yang lain-lain dari UMNO tu….tak bolehlah bang….banyak na yang tak bersih…

    Dato’ Seri Anwar ……

  3. no coment about this…………………

  4. kiter rasa Muhyiddin ada kreditbiliti untuk jadi PM ,..

    Anwar pun bukan Ma’sum cik abang,…

  5. Tolak Anwar Ibrahim jadi PM sebab dia tak mau Malaysia jadi negara Islam.

  6. Saya kuran yakin dgn Anwar Ibrahim. Dia pun mamak jugak. Mamak cherok Tok Kun Bukit Mertajam.

    Mamak ni kalau kita beli 3 kati dagin dari dia, kita akan dapat sekati dagin dan dua kati lemak.

    Ha tu dia.

    Ada baca cerita Kitul yang berhutang dengan Raja Mendeliar ? ( kekadang disebut Mudaliar) . Dia fitnahnya Bendahara Tun Mutahir kepada raja. Raja ni buta perut ikut nafsu, Tun Mutahir dan semua anak cucunya dibunuh kecuali Tun Fatimah ( dia endak yg tu saja ). Dan lepas tu Raja Mendeliar pun di angkat jadi Bendahara. ( mamak jugak) .. Berhati-hati dengan mamak.

  7. Siapa yang betul2 melayu?

  8. anwar ni saya kurang yakin perjuangan dia. Yg pasti saya seorang sahaja yg perasaan dia boleh jadi pm..tapi dia dah lupa diri…kalu allah taala tak izin tak jadi juga..jgn sombong sangat..perjuangannya dari dulu bukan untuk marhaein,tapi utk poket dia..kalu tak percaya…tengok la…nanti bila dia dapat kuasa…dia pasti balas dendam…manusia…macam tu la..
    keapda allah aku memohon petunjuk..amin…

  9. kurang setuju dengan don…apasal nak salhkan mamak plak..kitaorg pun tak dapat hak yang sepatutnya kat malaysia tau! melayu pun apa kurangnye!!!!!!

  10. Halo don..jangan sebab awak perbah terkena dengan SEORANG MAMAK ,awak nak hamburkan macam semua mamak sama perangainya. Mamak2 pun still islam yer don. Awak mengata mamak ,awak ingat semua org melayu sempurna n ma’sum ker???
    Sebelum cakap keling2 kiri kanan takut ada yang dalam famili awak ada darah mamak pulak nanti. KAN DAH JILAT LUDAH SENDIRI.

  11. semua pemimpin ada kebaikan dan kekurangan dia dalam kepimpinan. Ada kebaikan dalam kepimpinan paklah dan kekurangan paklah mungkin dapat dibaiki oleh PM lain plak nanti. Kita as rakyat jangan asyik mengata pemimpin je. Takda meka,takda la aman MALAYSIA kita ni sampai skang.

  12. setuju dengan cheng ho..
    siapa yang betul2 melayu?
    si don konon mengata mamak cherok tu la..
    cherok ni la..
    entah-entah dia datangnya dari keturunan sakai..
    kalau si mamak yang dia cakap tu diibaratkan membeli 3kati daging tapi dapat sekati daging, dua kati lemak..
    pemimpin-pemimpin yang bukan mamak tapi datang dari ‘melayu asli’ konon tu bolehla diibaratkan macam membeli 3 kati daging, 3kati tu memang daging, tak ada lemak, tapi daging yang busuk, last-last jadi habuan tong sampah..

    HA TU DIA….

  13. kepada al gore..
    tolak anwar sebab dia tak mahukan malaysia sebagai
    negara islam?
    bagaimana dengan pemimpin yan g sedia ada sekarang?
    adakah mereka menjadikan malaysia sebuah negara islam..
    malaysia negara islam hanya pada nama..
    fikirkanlah….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: